Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/12187
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балух, Микола Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-27T07:26:59Z | - |
dc.date.available | 2022-04-27T07:26:59Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Балух М. М. Психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / М. М. Балух // Освітні обрії. - 2021. - Т. 53. - № 2. - С. 67-70. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.53.2.67-70 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12187 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів та проаналізовано їх місце у структурі компетентності педагога. На основі нашого дослідження проведене узагальнення науково-педагогічної літератури, подано розуміння підходів до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів у ході фахової підготовки. Висвітлено стан професійного здоров'я учителя, адже саме в сучасних умовах реформування освітньої галузі здоров'я підростаючого покоління розглядається не тільки як важливий ресурс, а й провідний показник прогресу суспільства, ознака гармонійного і комфортного середовища для особистісного самовияву громадянина. Визначено та обґрунтовано основні психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів, до складу яких входять: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, операційно-технологічній, компонент особистих і професійних якостей педагога. Нами проведено аналіз та сформульовано висновки про те, що здоров'язбережувальні компетентності майбутнього вчителя початкових класів – це особисті сні характеристики та особливості, спрямовані на збереження власного фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я, а також сприяння збереженню, зміцненню здоров'я учнів під час навчального процесу та поза ним. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | здоров'язбережувальні компетентності | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічні підходи | uk_UA |
dc.subject | компоненти здоров'я | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні підходи до формування здоров'язбережувальних компетентностей майбутніх учителів початкових класів | uk_UA |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical approaches to the formation of healthcare competences of future primary teachers | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 53, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5863-Текст статті-15878-1-10-20220408.pdf | 215.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.