Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12294
Назва: Дидактичні особливості педагогічних технологій у підготовці вчителів початкових класів
Інші назви: Didactic features of pedagogical technologies in the training of primary school teachers
Автори: Проц, Марта Орестівна
Ключові слова: освітні технології
інтерактивні технології
розвивальне навчання
технології проєктного навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Проц М. О. Дидактичні особливості педагогічних технологій у підготовці вчителів початкових класів / М. О. Проц // Гірська школа Українських Карпат. - 2021. - № 25. - С. 93-97.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено теоретичні аспекти щодо освітніх технологій, їх значення в організації освітнього процесу загальної середньої освіти та вищої освіти. Окреслено потенціал та завдання освітніх технологій у підготовці майбутній учителів початкової школи в умовах інноваційної діяльності та реформи Нової української школи. Обґрунтовано ефективність взаємодії учасників освітнього процесу в позиціях «викладач-студент», «студент-студент». Розкрито особливості застосування інтерактивних педагогічних технологій, що передбачають створенню атмосфери співпраці, взаємодії, співнавчання, взаємонавчання. Окреслено вимоги до професіоналізму вчителя в інтерактивному навчанні (наявність особистісних якостей, гуманістичної позиції, готовність до співпраці з учнем, оточенням, батьками та інше). Виокремлено основні показники професіоналізму вчителя як прояву його готовності до співпраці. Описано організацію інтерактивного навчання, яка передбачає використання рольових ігор, опрацювання дискусійних питань, моделювання життєвих ситуацій, спільне розвязання проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Визначено роль та значення, завдання технології розвивального навчання. Зокрема, з-поміж завдань, важливих у професійній підготовці вчителів початкової школи, виокремлено завдання розвивального навчання, до яких віднесено вміння самостійно міркувати, сперечатися, відстоювати свої думки, ставити запитання, бути ініціативним у набутті нових знань, критично мислити. У процесі підготовки до уроку вчителем цілеспрямовано здійснюється добір таких засобів, які будуть сприяти інтенсивному формуванню особистості учнів. Розкрито особливості проєктної технології: специфіка, класифікації та особливості організації. Педагогічні технології можуть бути мобільними, що робить їх надзвичайно ефективними в процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12294
Розташовується у зібраннях:№ 25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5809-Текст статті-15523-1-10-20220224.pdf223.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.