Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюняк, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorФедірчик, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorНікула, Наталя Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-05-25T09:58:45Z-
dc.date.available2022-05-25T09:58:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЦюняк. О. П. Використання інтернет-ресурсів у професійній підготовці майбутніх педагогів за умов дистанційного навчання / О. П. Цюняк, Т. Д. Федірчик, Н. В. Нікула // Гірська школа Українських Карпат. - 2021. - № 25. - С. 107-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12298-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання, а також необхідність цифрової трансформації освіти, організації освітнього процесу з упровадженням інноваційних та цифрових технологій. З’ясовано, що інформатизація сучасного суспільства сприяє популяризації інтернет-ресурсів, які використовують у освітньому процесі закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що сучасний педагог повинен орієнтуватися в інформаційному просторі, одержувати інформацію, яка є основним ресурсом цифрової освіти, та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог професійної діяльності; використовувати Інтернет-технології, локальні мережі; розробляти власні електронні продукти; має оволодіти новими знаннями і вміннями, що допоможуть комфортно працювати та бути конкурентоспроможним в освітньому просторі інформаційного суспільства. Варто зазначити, що використовуючи персональні освітні веб-ресурси можна суттєво підвищити ефективність освітнього процесу, активізувати навчально- пізнавальну та самостійну діяльність здобувачів вищої освіти, організувати якісну професійну підготовку в умовах дистанційного навчання. Зроблено висновки, що використання інтернет-ресурсів сприяє гнучкості освітнього процесу у закладах вищої освіти, відображає сучасну парадигму розвитку суспільства, посилює мотивацію у майбутніх педагогів до самоосвіти і саморозвитку, сприяє досягненню нових освітніх результатів, адекватних вимогам цифрового суспільства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleВикористання інтернет-ресурсів у професійній підготовці майбутніх педагогів за умов дистанційного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeUse of internet resources in future teachers' professional training in the distance learning conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 25

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5812-Текст статті-15529-1-10-20220224.pdf217.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.