Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12301
Title: Педагогіка партнерства у духовному вихованні учнів Нової Української Школи гірського регіону
Other Titles: Pedagogy of partnership in the spiritual education of students of New Ukrainian School in mountainous regions
Authors: Копчук-Кашецька, Марія Степанівна
Довгий, Олег Ярославович
Клепар, Марія Василівна
Keywords: педагогіка партнерства
нова українська школа
гірський регіон
педагог,
Issue Date: 2021
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Копчук-Кашецька М. С. Педагогіка партнерства у духовному вихованні учнів Нової Української Школи гірського регіону / М. С. Копчук-Кашецька, О. Я. Довгий, М. В. Клепар // Гірська школа Українських Карпат. - 2021. - № 25. - С. 121-125.
Abstract: У статті актуалізовано проблему реалізації ідей педагогіки партнерства в духовному вихованні учнів нової української школи гірського регіону. Розкрито сутність понять «педагогіка партнерства», «духовне виховання», «морально-духовні цінності». Зазначено, що Концепція «Нова українська школа» є першим документом реформи, який визначив основні засади нової освіти. Представлено принципи, на яких базується педагогіка партнерства, згідно з Концепцією «Нова українська школа». З’ясовано, що на сучасному етапі творення України як демократичної, правової держави та її інтеграції до загальноєвропейського співтовариства все більшої важливості набуває проблема педагогіки партнерства в духовному вихованні учнів початкових класів. Здобувачі освіти, батьки та педагоги, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Педагог є другом дитини, а родина – залучена до побудови її освітньої траєкторії. Це спонукає до використання в освітньому процесі НУШ культурної і педагогічної спадщини українського народу, пошуку оптимальних зaсобів морального-духовного виховання школярів на основі відродження народних звичаїв і традицій. Доведено, що багатовічний досвід українського народу, його ідеали, уявлення про добро і зло мають значний вплив на формування морально-духовних цінностей школярів.Зроблено висновки, що педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога, учнів і їхніх батьків, передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість у духовному вихованні.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12301
Appears in Collections:№ 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5816-Текст статті-15535-1-10-20220224.pdf221.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.