Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12301
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопчук-Кашецька, Марія Степанівна-
dc.contributor.authorДовгий, Олег Ярославович-
dc.contributor.authorКлепар, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2022-05-25T12:51:48Z-
dc.date.available2022-05-25T12:51:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКопчук-Кашецька М. С. Педагогіка партнерства у духовному вихованні учнів Нової Української Школи гірського регіону / М. С. Копчук-Кашецька, О. Я. Довгий, М. В. Клепар // Гірська школа Українських Карпат. - 2021. - № 25. - С. 121-125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12301-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему реалізації ідей педагогіки партнерства в духовному вихованні учнів нової української школи гірського регіону. Розкрито сутність понять «педагогіка партнерства», «духовне виховання», «морально-духовні цінності». Зазначено, що Концепція «Нова українська школа» є першим документом реформи, який визначив основні засади нової освіти. Представлено принципи, на яких базується педагогіка партнерства, згідно з Концепцією «Нова українська школа». З’ясовано, що на сучасному етапі творення України як демократичної, правової держави та її інтеграції до загальноєвропейського співтовариства все більшої важливості набуває проблема педагогіки партнерства в духовному вихованні учнів початкових класів. Здобувачі освіти, батьки та педагоги, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Педагог є другом дитини, а родина – залучена до побудови її освітньої траєкторії. Це спонукає до використання в освітньому процесі НУШ культурної і педагогічної спадщини українського народу, пошуку оптимальних зaсобів морального-духовного виховання школярів на основі відродження народних звичаїв і традицій. Доведено, що багатовічний досвід українського народу, його ідеали, уявлення про добро і зло мають значний вплив на формування морально-духовних цінностей школярів.Зроблено висновки, що педагогіка партнерства визначає істинно демократичний спосіб співпраці педагога, учнів і їхніх батьків, передбачає безумовну рівність у праві на повагу, довіру, доброзичливе ставлення і взаємну вимогливість у духовному вихованні.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпедагогіка партнерстваuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectгірський регіонuk_UA
dc.subjectпедагог,uk_UA
dc.titleПедагогіка партнерства у духовному вихованні учнів Нової Української Школи гірського регіонуuk_UA
dc.title.alternativePedagogy of partnership in the spiritual education of students of New Ukrainian School in mountainous regionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5816-Текст статті-15535-1-10-20220224.pdf221.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.