Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/12302
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матвеєва, Наталія Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-25T12:57:13Z | - |
dc.date.available | 2022-05-25T12:57:13Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Матвеєва Н. О. Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів у гірських районах / Н. О. Матвеєва // Гірська школа Українських Карпат. - 2021. - № 25. - С. 126-130. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/12302 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми полягає в постійно зростаючій кількості дітей з порушеннями розвитку в Україні, потребі надання їм відповідної допомоги з боку фахівців та наявних перешкодах у розвитку інклюзивної інфраструктури в гірських селах нашої країни. Віддаленість, погане транспортне сполучення, відсутність кваліфікованих фахівців, неповна поінформованість населення гальмують розвиток інклюзивної освіти, перешкоджають її здобуття особами з особливими потребами. Мета статті – проаналізувати специфіку діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, що надають допомогу педагогам, батькам та дітям з порушеннями розвитку, які проживають у гірських районах України. Авторка використала теоретичні (аналіз, узагальнення психолого-педагогічної літератури) та емпіричні методи (опитування, бесіди, спостереження, методи статистичної обробки даних). У статті порушено питання розвитку інклюзивної освіти в сільській (гірській) місцевості України. Розглянуто основні чинники впливу на цей процес, проаналізовано особливості надання якісних корекційно-розвиткових, психолого-педагогічних послуг дітям з особливими освітніми потребами, що мешкають у гірських районах. Результати дослідження показали, що діяльність фахівців інклюзивно-ресурсних центрів з надання допомоги педагогам, батькам і, зокрема, дітям з порушеннями розвитку, які проживають у віддалених районах, має велике значення як для особистого розвитку учнів, так і для здійснення професійної діяльності педагогів, обізнаності батьків. Питання порушується не лише на місцях, а й сягає державних масштабів, про що свідчить активність у розширенні нормативної бази, державні асигнування на розвиток інклюзії. Проте проблема не є повністю дослідженою на сьогодні й потребує подальшого глибокого вивчення. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | бар’єри | uk_UA |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | командна робота | uk_UA |
dc.title | Діяльність інклюзивно-ресурсних центрів у гірських районах | uk_UA |
dc.title.alternative | Activities of inclusive resource centers in mountain areas | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 25 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5817-Текст статті-15537-1-10-20220224.pdf | 222.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.