Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12384
Title: Розподіл витрат на інструментарій реалізації стратегії просування інновацій на споживчому ринку регіону
Authors: Баскакова, М. Ю.
Keywords: інтегровані маркетингові комунікації
інновація
споживчий ринок
маркетингова стратегія
комплекс просування інновацій
інструменти реалізації стратегії
бюджет
покупець
Issue Date: 2007
Publisher: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Баскакова М. Ю. Розподіл витрат на інструментарій реалізації стратегії просування інновацій на споживчому ринку регіону // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2007. - № 5. - С. 284-288.
Abstract: В статті проаналізовані основні методи визначення розподілу витрат на маркетингові комунікації комплексу просування товару, визначені їх недоліки і переваги. Запропонована авторська методика визначення асигнувань на інструменти комплексу просування інновацій на рівні регіону з урахуванням специфіки інноваційного товару.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12384
Appears in Collections:№ 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Баскакова М.Ю. С.284-288.pdf215.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.