Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12401
Назва: | Університет: кроки зростання |
Інші назви: | University: Steps of Growth |
Автори: | Цепенда, Ігор Євгенович |
Ключові слова: | університет професор культура виховний процес навчальний процес інформатизація |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Бібліографічний опис: | Цепенда І. Є. Університет: кроки зростання / І. Є. Цепенда // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2021. - Т. 8. - № 2. - С. 7-16. |
Короткий огляд (реферат): | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника сягає корінням у створений у 1941році в тодішньому обласному центрі Станіславі учительського інституту. За вісімдесят років існування навчальний заклад розвивався поступово, через події багаторічного існування педагогічного інституту, створення на його базі класичного університету, надання йому звання національного. За останні роки в діяльності університету відбулися кардинальні зміни, що охопили всі сфери його життя і діяльності. Принципового для подальшої розбудови значення набула орієнтація на досвід європейських університетів за умов збереження національних і державницьких позицій. Зв’язки з провідними європейськими університетами дали змогу забезпечити паралельне навчання студентів задля одержання диплома не лише Прикарпатського, а й одного з університетів Польщі. Подальші зусилля колективу з впровадження української мови як державної супроводжується процесом повсевмісного залучення викладачів і студентів до досконалого володіння англійською мовою. Суттєві зрушення відбулися в організації навчального процесу, впровадженні нових навчальних програм, сучасних методик викладання. У практику навчального процесу міцно увійшли інформаційні технології, Інтернет, створено потужний інформаційний центр, який забезпечує організацію навчальних занять, опрацювання наукових джерел за системою «онлайн». Викладання по-новому передбачає активізацію чинника самостійної роботи студентів, на яку припадає значна частина засвоєної ними інформації. Розширились можливості наукової бібліотеки подавати через сайт університету можливості вивчення наукової і навчальної літератури, необхідної для підготовки висококваліфікованого спеціаліста. На новий рівень піднялася наукова діяльність викладачів, створено нові осередки, обладнано нові лабораторії; здійснюється міжнародний проект щодо поновлення роботи обсерваторії на горі Піп Іван у Карпатах. Незрівнянно зросла наукова продукція за науково метричною базою Scopus, за останні роки чисельність докторів наук збільшилась на третину, з’явились нові перспективні наукові школи. Науковий світ збагатився багатотомними фундаментальними науковими працями. Активізувалося студентське самоврядування, вирує культурне життя, є значні досягнення в спорті. У перспективі університет прагне увійти в першу сотню кращих університетів світу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/12401 |
Розташовується у зібраннях: | Т. 8, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5933-Текст статті-16538-1-10-20220601.pdf | 449.64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.