Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБігун, Ольга Альбертівна-
dc.date.accessioned2022-06-08T08:35:55Z-
dc.date.available2022-06-08T08:35:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБігун О. А. Наративна стратегія поезій у прозі Поля Верлена / О. А. Бігун // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2021. - Т. 8. - № 2. - С. 92-99.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.8.2.92-99-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12423-
dc.description.abstractПроаналізовано історичні та генетичні витоки жанру поезії в прозі. Виокремлено родово-жанровий синкретизм поезії в прозі, що полягає у взаємопроникненні епічного, драматичного й ліричного начал, «накладанні» одних модифікацій на інші. Матеріалом дослідження є збірка поезій у прозі Поля Верлена Les mémoires d’un veuf. Метою статті є дослідження наративної специфіки поезії в прозі з огляду на синкретичну природу жанру, способу організації викладу, який дозволяє аналізувати твори з позиції їх побудови та структури. За внутрішньою жанрово-стильовою домінантою виокремлено три форми наративного моделювання оповіді: з перевагою епіко-реалістичних, лірико-імпресіоністичної елементів та драматизації оповіді. З’ясовано, що за сюжетно-композиційною структурою твори епіко-реалістичного блоку діляться на дві категорії: перша - з домінуванням лінійного принципу начала, друга − з фрагментарним принципом побудови, з посиленням естетизації та інтелектуалізації, поглибленим психологізмом, апеляцією до «вічних тем». Твори лірико-імпресіоністичної моделі містять внутрішній психологізований сюжет, увагу до почуттів та зміни емоційного станів, стильовий синкретизм. З ліричною семантикою тісно пов’язана позиція ліричного героя, особистісний авторський досвід. Ліричний герой поезії акумулює у своєму внутрішньому світі весь перебіг сюжету, тобто твір передає не сам сюжет, а його переживання. Можливість вираження окремого почуття, стану без дотримання сюжетної лінії, стала визначальною для драматизованого типу оповіді.uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectнаративuk_UA
dc.subjectлірикаuk_UA
dc.subjectдрамаuk_UA
dc.subjectПоль Верленuk_UA
dc.titleНаративна стратегія поезій у прозі Поля Верленаuk_UA
dc.title.alternativeNarrative Strategy of Paul Verlaine’s Prose Poemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 8, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5949-Текст статті-16582-1-10-20220602.pdf589.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.