Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12577
Назва: Чайові в ресторанному бізнесі
Інші назви: TIPS IN THE RESTAURANT BUSINESS
Автори: Румянцева, Ірина Богданівна
Ключові слова: ресторанний бізнес
якість послуги
харчування
чайові
електронні чайові
відвідувач
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Румянцева І. Б. Чайові в ресторанному бізнесі // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2021. - Вип. 17(2). - С. 204-211.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню актуальності надання відмінного сервісу в закладах харчування, розвитку культури чайових та безготівкових чайових, тенденцій,що стосуються ресторанного бізнесу. Виявлено зниження відвідуваності закладів ресторанного господарства в період пандемії. Визначено основні причини такої тенденції. Охарактеризовано новації, що стосуються ресторанної справи.Діяльність успішногозакладу ресторанного бізнесу відображається в його діях. Такі заклади завжди на кілька кроків вперед серед своїх конкурентів. Вони аналізують не тільки сьогодення, а й майбутнє свого закладу, тому цікавляться новаціями та прийдешніми трендами, які будутьсприяти розвитку закладу ресторанного бізнесу та зможуть зробити його лідером своєї галузі. В період пандемії ресторанний бізнес зазнав суттєвих втрат через певні карантинні обмеження. Для подальшого свого існування заклади харчування повинні були перейти на інший рівень надання послуг харчування. Такий рівень повинен був забезпечувати в першу чергу безпечність для своїх відвідувачів. Гості закладів харчування в період карантину стали бути досить прискіпливі у своєму виборі, важливим аспектом залишилася безпечність в наданні послуг харчування. Те саме і стосувалося залишання чайових для обслуговуючого персоналу. У статті проаналізовано стан ресторанного бізнесу в період пандемії, визначено основні проблеми зменшення відвідуваності гостей в закладах харчування та запропоновано способи покращення ситуації на ринку ресторанних послуг в умовах карантину.При вирішенні поставлених завдань нами використано ряд методів дослідження: методи статистичного аналізу – для оцінки стану ресторанного бізнесу в період пандемії, а також методи аналізу та синтезу,порівняльних характеристик щодо проблем відвідуваності в закладах харчування. Перспективами подальшої наукової новизни є аналіз сучасних тенденцій розвитку науки у сфері ресторанного бізнесу, новинок у харчуванні та сфері послуг, впровадження новацій в обслуговуванні відвідувачів. З’ясовано, що безпечна робота персоналу з впровадженням безконтактної оплати за послуги харчування стануть ефективним інструментом для збільшення відвідуваності в ресторанному бізнесі. Запропоновано розрахунок з відвідувачами в закладах харчування перевести на безконтактний та безпечний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12577
Розташовується у зібраннях:Т. 2, № 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5607-Текст статті-14476-1-10-20211215.pdf337.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.