Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12605
Назва: Компетентнісний розвиток персоналу як складова забезпечення якості проєкту
Інші назви: COMPETENCE DEVELOPMENT OF STAFF AS A COMPONENT OF PROJECT QUALITY ASSURANCE
Автори: Вербовська, Леся Степанівна
Станьковська, Ірина Мирославівна
Боднар, Галина Федорівна
Микитюк, Марта
Ключові слова: проєкти
розвиток
персонал
управління персоналом
організація
компетенції
розвиток персоналу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Вербовська Л. С., Станьковська І. М., Боднар Г. Ф., Микитюк М. О. Компетентнісний розвиток персоналу як складова забезпечення якості проєкту // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(1). - С. 79-88.
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є дослідження пошуку напрямів розвитку компетенційних можливостей менеджерів проєктів та персоналу. У статті обґрунтовано основні складові розвитку персоналу, вдосконалення компетенцій персоналу та менеджера проєктів. Проаналізовано різні визначення сутності «розвиток персоналу» та «компетентності», що дозволяє підкреслити, що при виборі різних форм навчання, зокрема, тренінгів, різних видів навчання необхідно використовувати/застосовувати сучасні методи та методики для розвитку та вдосконалення. Розглянуто основні компетенції керівників, які зведено до чотирьох груп: управління цілями та завданнями; спрямовування підлеглих; управління людськими ресурсами; лідерство.Визначено, що врахування та поєднання навичок «hard skills» та «soft skills» дозволяють використовувати набуті знання для виконання конкретних завдань на робочому місці в певній професійній діяльності. Представлено сучасні та традиційні моделі, прийоми та інструменти управління персоналом, за якими можна чітко оцінити різницю підходів до управління компетентністю працівників в умовах змін. Запропоновані методи набуття компетенцій дозволяють вибрати ті компетенції та методи їх набуття, які відповідають індивідуальним особливостям організацій. Доведено, що набуття компетенцій менеджером проєктів дозволяє виявляти нові компетенції у працівників, формувати потребу у використанні сучасних аналітичних і поведінкових навичок, забезпечуючи більші можливості для управлінських навичок і гнучкості, діалектичного мислення, вміння приймати творчі рішення в нестандартних ситуаціях. Сформовано компетенції проектного менеджера які зводиться до того, що менеджер проектів повинні володіти п’ятьма основними навичками:досягнення цілей; провідні команди; сприяння змінам; управління зацікавленими сторонами та управління ресурсами. Обґрунтовано, що гармонійне поєднання компетенцій допомагає менеджеру проєктів вирішувати складні бізнес-процеси, легко адаптовуватися до змін, бути активним учасником під час ведення нарад, виступів на конференціях, форумах, та різних mit-upach, формувати бренд роботодавця тощо.Запропоновано авторське визначення поняття «компетенція», це здібності до виконання чогось, що потребує відповідних професійних вмінь. Доведено, що некомпетентне невикористання персоналом та членами проєктної команди своїх знань, умінь, досвіду та навичок часто призводить до зниження ефекту виконання поставлених завдань, неефективного використання їх потенціалу та лояльності набувачів послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12605
Розташовується у зібраннях:Т. 1, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6102-Article Text-17048-1-10-20220630.pdf313.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.