Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучай, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorШинкарук, Василь-
dc.contributor.authorБіда, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorКучай, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-02-27T13:17:29Z-
dc.date.available2020-02-27T13:17:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКучай О. Сучасний стан інклюзивної освіти в країнах європейського союзу / О. Кучай, В. Шинкарук, О. Біда, Т. Кучай // Освітній простір України. - 2019. - Т. 1. - № 17. - С. 19-23.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1260-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема інклюзивної освіти в сучасному освітньому просторі. Головною метою інклюзивного навчання є усунення будь-якої дискримінації в освітньому процесі, забезпечення доступності освіти для всіх, то досягнення цієї мети може бути організовано по-різному, що й спостерігається в освітніх системах різних країн. Висвітлено завдання, що потребують впливу з боку системи державного управління освітою щодо організації навчання дітей з особливими потребами.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчання дітейuk_UA
dc.subjectособливі потребиuk_UA
dc.subjectрізні країниuk_UA
dc.titleСучасний стан інклюзивної освіти в країнах Європейського Союзуuk_UA
dc.title.alternativeThe current state of inclusive education in the european unionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4254-12712-1-SM.pdf121.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.