Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12637
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалюк, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorВербовська, Леся Степанівна-
dc.contributor.authorСтецко, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2022-07-15T07:45:53Z-
dc.date.available2022-07-15T07:45:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГалюк І. Б., Вербовська Л. С., Стецко О. І. Сценарне планування клієнтоорієнтованості підприємства // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(2). - С. 137-145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12637-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню ролі лідера та окресленню основних принципів побудови комунікації з командою в умовах змін. Для досягнення мети дослідження використано метод теоретичного дослідження, загально-логічний та метод узагальнення. Авторами розглянуто особливості організації внутрішніх комунікацій на підприємстві в умовах змін, які полягають у виокремленні специфічних функцій, що повинні бути представлені у межах цих процесів. У статті представлено структуру комунікацій в організації, яка використовується у стабільних умовах функціонування підприємства. Окреслено специфічні функції управлінського складу у забезпеченні комунікативної складової у процесі управління підприємством. Виокремлено завдання безпосередніх керівників команд, які вони повинні виконувати задля гармонізації комунікативних процесів у межах окремого підрозділу. Представлено переваги, які отримуються в ситуації правильно організованої внутрішньої комунікації.У процесі проведеного дослідження виділено специфіку організації комунікативних процесів в умовах змін, особливо непередбачуваних, наприклад, викликаних карантинними обмеженнями, воєнним станом тощо. Визначено, що роль лідера у забезпеченні емоційної стабільності та рівноваги команди є визначальною. Оскільки ситуація змін потребуєвідповідального лідерства – лідер сповідує цінності організації, готовий бути прикладом для команди, створює передумови для відчуття залученості членів команди тощо, то відповідна поведінка лідера сприяє гуртуванню колективу до спільних дій і зменшує імовірність панічно-депресивних настроїв у членів команди.На основі проведеного дослідження авторами зроблено висновки, основним з яких є розуміння того, ефективна внутрішня комунікація дозволяє формувати сильні колективи, які об’єднані спільними цінностями:відповідальністю, командним духом, доброчесністю. Визначено, що в умовах змін внутрішня комунікація повинна виконувати ще одну функцію – підтримуючу, суть якої полягає у збереженні емоційної рівноваги в колективі і виконання якої покладається на лідера як ініціатора комунікативних зв’язків. Лише такий підхід дозволить зменшити опір та знизити рівень напруги у колективі і зробити процес адаптації до змін менш травматичним.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectвнутрішні комунікаціїuk_UA
dc.subjectпроцеси змінuk_UA
dc.subjectвідповідальне лідерствоuk_UA
dc.titleСпецифіка організації внутрішніх організаційних комунікацій та поведінки лідера в умовах змінuk_UA
dc.title.alternativeCOMMUNICATION ASPECTS OF MANAGEMENT WORKON THE BASIS OF LEADERSHIPuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 2, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6085-Article Text-17010-1-10-20220629.pdf293.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.