Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖаворонок, Артур Віталійович-
dc.date.accessioned2022-07-15T08:00:33Z-
dc.date.available2022-07-15T08:00:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЖаворонок А. В. Сучасний стан кредитування малого бізнесу та його роль у розвитку національної економіки // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(2). - С. 158-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12639-
dc.description.abstractВ наш час держава та фінансово-кредитні інститути стали приділяти більше уваги вирішенню проблем малого бізнесу і наслідок впливу держави на процес становлення даного підприємництва став більш відчутнішим. Актуальність даної теми визначена необхідністю вирішення значного переліку проблем та ліквідації перешкод на шляху отримання банківського кредиту для забезпечення нормального рівня їх функціонування бізнесу. Створення системи результативних, взаємовигідних відносин комерційних банків та малого бізнесу з приводу фінансово-кредитного забезпечення повинно стати основною нормою цивілізованого вітчизняного ринкового господарства. Мета статті полягає у розвитку напрямів удосконалення ринку кредитування малого бізнесу на основі новітніх банківських технологій, атакож ідентифікації та впровадженні в кредитний процес вітчизняних комерційних банків пропозицій щодо його активізації і визначення його ролі у розвитку національної економіки. Для досягнення поставленої мети використано загально наукові та специфічні методи дослідження: описовий, статистичний, структурний, монографічний методи, а також аналітичний метод. Як показало дослідження, на сьогоднішній день проблеми при взаємодії малих фірм і банків перешкоджають ефективному співробітництву економічних агентів, що розглядаються, і призводять до «замкнутого кола», в якому недостатність розвитку сектора малого бізнесу та його неефективність тягне за собою небажання банків кредитувати малий бізнес через високі кредитні ризики. Це, у свою чергу, не дозволяє сектору малого бізнесу наростити обсяг кредитів та отримати необхідні фінансові ресурси для розвитку, що посилює гостроту цих проблем. В результаті бар'єр між банками і малим бізнесом продовжує зростати, про що свідчить зниження обсягів кредитування малих підприємств, зростання проблемної заборгованості банків, збільшення числа банкрутств малого бізнесу тощо. Разом з цим відбувається наростання взаємної емпатії між банками та МБ. Банки розглядають роботу з малими фірмами, як клопітку і, як правило, яка породжує масу проблем у вигляді неповернення кредиту чи проблемної заборгованістю. Для банку набагато простіше та ефективніше забезпечити кредитом одне велике підприємство, ніж обслуговувати кілька сотень малих. Наукова новизна полягає у виявленні основних проблем сталого розвитку ринку кредитування малого і бізнесу в Україні та розробці і практичному впровадженні напрямків їх удосконалення через призму вдосконалення внутрішніх механізмів кредитування та інституційних умов функціонування малого бізнесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмалий бізнесuk_UA
dc.subjectбанківський кредитuk_UA
dc.subjectбанківське кредитуванняuk_UA
dc.subjectдержавне регулюванняuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.titleСучасний стан кредитування малого бізнесу та його роль у розвитку національної економікиuk_UA
dc.title.alternativeCURRENT STATE OF SMALL BUSINESS CREDITING AND ITS ROLE IN THE DEVELOPMENT OF THE NATIONAL ECONOMYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 2, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6087-Текст статті-17016-1-10-20220629.pdf427.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.