Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12644
Title: Діджиталізация як основний фактор розвитку індустрії гостинності в умовах сучасних викликів
Other Titles: DIGITALIZATION AS THE MAIN FACTOR OF HOSPITALITY INDUSTRY DEVELOPMENT IN THE CONDITIONS OF MODERN CHALLENGES
Authors: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Нещадим, Людмила Миколаївна
Благополучна, Анастасія Геннадіївна
Keywords: діджиталізація
цифрові технології
електронна комерція
індустрія гостинності
інновації
інформаційні технологічні комунікації
туризм
Issue Date: 2022
Publisher: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Citation: Кирилюк І. М., Нещадим Л. М., Благополучна А. Г. Діджиталізация як основний фактор розвитку індустрії гостинності в умовах сучасних викликів // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. - 2022. - Вип. 18(2). - С. 217-231.
Abstract: Мета статті полягає у виявленні особливостей та способів впровадження й використання елементів цифровізації задля підвищення ефективної діяльності підприємств індустрії гостинності в конкурентному середовищі. Під час дослідження були використані діалектичний та абстрактно-логічний методи, методи системного підходу, порівняння, спостереження, аналізу, синтезу, індукції, дедукції та ін. У статті досліджено значення й роль діджиталізації в сучасних умовах розвитку інформаційного суспільства, яке формує цифрову, віртуальну реальність зі специфічними соціальними, культурними, споживчими практиками. Доведено, що використання інноваційних процесів та впровадження цифровізаційних елементів в діяльність суб’єктів індустрії гостинності в значній мірі сприяють підвищенню її ефективності та задоволенню вимог споживачів у умовах сучасних викликів. Охарактеризовано сукупність обставин, що вказують на необхідність використання інтернет-технологій для успішного просування послуг індустрії гостинності на ринку. Проаналізовано позитивний та негативний вплив процесів цифровізації на розвиток індустрії гостинності, діяльність якої спрямована на задоволення різноманітних як індивідуальних, так і колективних потреб споживачів. Доведено, що в сучасних умовах мережа інтернет є важливим інструментом для успішного розвитку бізнесу, оскільки прослідковуються чіткі тенденції зростання кількості користувачів та частки інтернет-торгівлі в загальному обсязі світової торгівлі. Обґрунтовано, що цифровізація процесів організації діяльності об’єктів, управління та обслуговування споживачів послуг індустрії гостинності сприятиме формуванню єдиного інформаційного простору й підвищенню конкурентоспроможності галузі. Результати дослідження засвідчили, що переборення наявних негативних тенденцій у індустрії гостинності, які сформувалися під впливом деструктивних чинників, стане можливим за умов активного використання інновацій, серед яких особлива увага має бути приділена цифровим технологіям та інформаційному позиціонуванню індустрії гостинності в віртуальному просторі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12644
Appears in Collections:Т. 2, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6114-Текст статті-17073-1-10-20220630.pdf370.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.