Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12674
Назва: Презентація товару за маркетинговим проектом
Автори: Баланюк, Іван Федорович
Ключові слова: маркетинг
дослідження ринку
політика товару
ціна
дистрибуція
комунікація
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2006
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Баланюк І. Ф. Презентація товару за маркетинговим проектом // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2006. - № 3. - С. 62-66.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність презентації товару (послуги) за маркетинговою концепцією. Розглянуто основні засоби маркетингу для практичної підготовки студентів, запропоновано комплексне маркетингове дослідження товару (послуги) підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12674
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баланюк І.Ф. С.62-66.pdf214.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.