Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаланюк, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2022-07-22T08:16:33Z-
dc.date.available2022-07-22T08:16:33Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБаланюк І. Ф. Презентація товару за маркетинговим проектом // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2006. - № 3. - С. 62-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12674-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність презентації товару (послуги) за маркетинговою концепцією. Розглянуто основні засоби маркетингу для практичної підготовки студентів, запропоновано комплексне маркетингове дослідження товару (послуги) підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдослідження ринкуuk_UA
dc.subjectполітика товаруuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleПрезентація товару за маркетинговим проектомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баланюк І.Ф. С.62-66.pdf214.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.