Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12678
Назва: Іпостасі маркетингу в контексті становлення й утвердження приватного сектора в сільському господарств
Автори: Запша, Галина Миколаївна
Ключові слова: маркетинг
приватна власність
село
сільське господарство
промислове виробництво
Дата публікації: 2006
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Запша Г. М. Іпостасі маркетингу в контексті становлення й утвердження приватного сектора в сільському господарств // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2006. - № 3. - С. 84-86.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито можливості використання маркетингу в процесі розвитку приватного сектора економіки в сільському господарстві. Наведено перспективні напрями маркетингової діяльності в аграрній сфері.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12678
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запша Г.М. С.84-86.pdf126.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.