Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗапша, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-07-22T11:40:02Z-
dc.date.available2022-07-22T11:40:02Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗапша Г. М. Іпостасі маркетингу в контексті становлення й утвердження приватного сектора в сільському господарств // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Економіка. - 2006. - № 3. - С. 84-86.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12678-
dc.description.abstractУ статті розкрито можливості використання маркетингу в процесі розвитку приватного сектора економіки в сільському господарстві. Наведено перспективні напрями маркетингової діяльності в аграрній сфері.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectприватна власністьuk_UA
dc.subjectселоuk_UA
dc.subjectсільське господарствоuk_UA
dc.subjectпромислове виробництвоuk_UA
dc.titleІпостасі маркетингу в контексті становлення й утвердження приватного сектора в сільському господарствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Запша Г.М. С.84-86.pdf126.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.