Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорин, Галина Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-28T09:23:00Z-
dc.date.available2020-02-28T09:23:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорин Г. В. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку / Г. В. Борин // Освітній простір України. - 2019. - № 17. - С. 52-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1269-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки студентів спеціальності “Дошкільна освіта” в контексті художньо-конструктивної діяльності вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями підготовки майбутніх педагогів в означеному напрямі на основі діяльнісного підходу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectхудожньо-конструктивна діяльністьuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.titleДіяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeActual approach in professional training of future teachers to creative artistic and constructive activity with children of preschool ageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4259-12722-1-SM.pdf153.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.