Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1269
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борин, Галина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-28T09:23:00Z | - |
dc.date.available | 2020-02-28T09:23:00Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Борин Г. В. Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку / Г. В. Борин // Освітній простір України. - 2019. - № 17. - С. 52-58. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1269 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано актуальні погляди на професійну підготовку майбутніх педагогів дошкільних закладів освіти. Виокремлено основні напрями удосконалення підготовки студентів спеціальності “Дошкільна освіта” в контексті художньо-конструктивної діяльності вихованців. Охарактеризовано особливості художньо-конструктивної діяльності дітей дошкільного віку та окреслено зміст та напрями підготовки майбутніх педагогів в означеному напрямі на основі діяльнісного підходу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | художньо-конструктивна діяльність | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.title | Діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутніх педагогів до творчої художньо-конструктивної діяльності з дітьми дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Actual approach in professional training of future teachers to creative artistic and constructive activity with children of preschool age | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 17 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4259-12722-1-SM.pdf | 153.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.