Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12757
Назва: Освітні можливості соціальних мереж у професійній підготовці майбутніх педагогів.
Автори: Цюняк, Оксана Петрівна
Ключові слова: соціальні мережі, Інтернет, дистанційне навчання, цифрові технології, майбутні педагоги, заклад вищої освіти
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: 1. Цюняк О.П. Освітні можливості соціальних мереж у професійній підготовці майбутніх педагогів. Вісник кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» №3, 2021: наук. журнал / голов. ред. Г.І. Сотська. Київ: ТОВ «Талком», 2021, 34−37.
Серія/номер: 3;
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті окреслено освітні можливості соціальних мереж у професійній підготовці майбутніх педагогів. Авторка зазначає, що в умовах швидкого розвитку цифрових технологій змінюються й освітні тренди, врахування яких дозволяє закладам вищої освіти вносити корективи у процес професійної підготовки майбутніх фахівців відповідно до потреб сучасного цифрового суспільства. У процесі дослідження означеної проблеми нами використано методи аналізу і синтезу; порі вняння та узагальнення; теоретичні методи, пов’язані з вивченням наукової літератури, періодичних видань. Пошук інформації здійснювався в електронній базі Google Scholar, українських і зарубіжних веб-сайтах. Розкрито сутність поняття «соціальні мережі». Проаналізовано реальний стан реєстрації здобувачів вищої освіти у різних соціальних мережах. Визначено популярність соціальних мереж серед студентів педагогічного факультету Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Детально охарактеризовано особливості соціальних мереж, зокрема таких, як Facebook, Instagram та визначено переваги їх використання у професійній підготовці майбутніх педагогів. Результати проведеного дослідження дають підстави стверджувати, що соціальні мережі доцільно використовувати для організації колективної роботи, проєктної діяльності; мобільного неперервного навчання в умовах карантину, спілкування між учасниками освітнього процесу під час проведення різних виховних заходів, конференцій, семінарів, вебінарів, майстер-класів; для пошуку необхідної навчальної інформації, статей, монографій, підручників, перегляду навчальних відео та новин; для вивчення іноземних мов; самоосвіти тощо. Зроблено висновки, що сучасна молодь більшу частину свого часу проводить у соціальних мережах, тому вони мають стати не лише простором для спілкування і розваг, а й місцем навчання, інноваційним інструментом для цілеспрямованого використання в освітньому просторі закладів вищої освіти. Перспективами подальших наукових пошуків є визначення готовності викладачів закладів вищої освіти до використання соціальних мереж у власній професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/12757
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цюняк Оксана Петрівна.pdf899.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.