Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.contributor.authorБудник, Олена Богданівна-
dc.date.accessioned2022-08-15T12:31:06Z-
dc.date.available2022-08-15T12:31:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВасянович Г. П. Патогенез та маркери метаболічного синдрому / Г. П. Васянович, О. Б. Будник // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2022. - Т. 9. - № 1. - С. 7-15.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.9.1.7-15-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12772-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано й запропоновано персоналістичний підхід для аналізу проблеми інклюзії. Наголошується на необхідності дотримання принципу людино- й дитиноцентризму у процесі роботи із суб’єктами, які мають особливі потреби. Це забезпечує не лише гуманне, демократичне ставлення до людини, а й дозволяє повною мірою використати психолого-педагогічні впливи на духовно-душевний розвиток особистості. Важливим елементом цього процесу є й активне використання різноманітних способів і форм взаєморозуміння, на якому ґрунтується милосердя, емпатія, добротворчість (методологія науки герменевтики та феноменології). Для фактологічного аналізу й презентації окресленої проблеми задіяна реальна життєдіяльність видатних вітчизняних і зарубіжних персоналій, які мали великі проблеми зі здоров’ям (втрата слуху – Людвіг ван Бетховен, Марія Башкірцева, незрячість – Гомер, Демокріт, Луї Брайль, параліч та онкологічні захворювання – Стівен Хокінг, Квітослава Цісик, Юрій Тітов), але виявили велику силу Духа, прагнення до самореалізації засобами творчості у сфері музики, поезії, образотворчого мистецтва. Такі персоналії слугують прикладом для наслідування в інклюзивному середовищі закладу освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectпоезіяuk_UA
dc.subjectперсоналістикаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.titleІнклюзія у вимірах персоналістикиuk_UA
dc.title.alternativeInclusion in the Dimensions of Personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 9, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6163-Текст статті-17365-1-10-20220729.pdf375.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.