Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/12787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупахіна, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorСкоморовська, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorКирста, Наталія Романівна-
dc.contributor.authorКруль, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-08-17T09:28:34Z-
dc.date.available2022-08-17T09:28:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧупахіна С. В. Готовність фахівців галузі освіти до соціального партнерства: інклюзивний аспект / С. В. Чупахіна, І. А. Скоморовська, Н. Р. Кирста, Л. М. Круль // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2022. - Т. 9. - № 1. - С. 157-168.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.9.1.157-168-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12787-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано, розкрито та досліджено основні аспекти готовності фахівців в галузі освіти до соціального партнерства задля розвитку інклюзивних процесів. Обґрунтувано та досліджено основні аспекти соціального партнерства сім’ї та закладу освіти задля розвитку інклюзїї й розкрито особливості формування готовності педагогів та батьків до означеного процесу. Встановлено, що організація систематичної та науково-обґрунтованої та практико зорієнтованої роботи, яка спрямована на формування у батьків уявлень та навичок у галузі сімейного виховання, є важливою для підвищення батьківської компетентності. Обґрунтовано важливість довіри батьків до педагогів, яка формується за наявності певних чинників: дотримання етичних норм; підтримки батьків та реальна турбота про них, соціальна та психологічна допомога сім’ї; продуктивність (якщо соціальні партнери не прослідковують результатів від своїх зусиль, то інтерес до співпраці зникає). Виокремлено основні ознаки партнерських відносин: тривалий характер взаємодії та взаємна відповідальність. Визначено, що соціальне партнерство це освітня взаємодія педагогів і батьків, яка характеризуються загальним ставленням та узгодженістю дій, спрямованих на розвиток дітей та урахування їх індивідуальних особливостей і можливостей. Метою соціального партнерства стає підвищення якості освіти дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного простору, яка буде ефективною за умови узгодженості дій усіх учасників процесу, об’єднання їх ресурсів та урахування особистісних інтересів щодо розвитку компетентностей, необхідних для приймання рішень щодо розвитку дітей. Доведено, що реалізації педагогами та батьками дитини з особливими потребами індивідуальних освітніх траєкторій на засадах партнерства забезпечує перехід учасників освітнього процесу на вищий рівень розвитку компетентностей щодо організації сприятливого інклюзивного середовища, і відтак сприяє підвищенню якості процесу інклюзії у системі сучасної освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерствоuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectіндивідуальні освітні траєкторіїuk_UA
dc.titleГотовність фахівців галузі освіти до соціального партнерства: інклюзивний аспектuk_UA
dc.title.alternativeReadiness of Specialists in the Field of Education for Social Partnership: Inclusive Aspectuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 9, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6180-Текст статті-17428-1-10-20220801.pdf623.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.