Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1284
Title: Формування соціальної компетентності особистості в період дошкільного дитинства
Other Titles: Forming of social competence of the individual during the preschool childhood
Authors: Кузенко, Олександра Йосифівна
Лисенко-Гелемб'юк, Катерина Миколаївна
Keywords: соціальна компетентність
дошкільне дитинство
соціалізація
Issue Date: 2019
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Кузенко О. Й. Формування соціальної компетентності особистості в період дошкільного дитинства / О. Й. Кузенко, К. М. Лисенко-Гелемб’юк // Освітній простір України. - 2019. - № 17. – С. 127-133.
Abstract: Оновлення змісту дошкільної освіти в умовах демократизації та духовного відро­дження українського суспільства актуалізує необхідність забезпечення сприятливих умов для соціального розвитку та самовдосконалення особистості, починаючи з дошкільного віку. Результати аналізу психолого-педагогічних досліджень дозволяють визначити напря­ми соціалізації дитини дошкільного віку провідне місце, серед яких належить: 1) забез­печенню адаптації дитини до соціального середовища, введення дитини в світ людських взаємин, формування у дітей відкритості до суспільства; 2) сприянню динаміці і розвитку самоусвідомлення, що дозволить дитині змінювати уявлення про себе і ставлення до себе у процесі життєдіяльності, формування готовності до сприймання соціальної інформації, виховання навичок соціальної поведінки; 3) формуванню в дитини життєвої позиції, допомога у самореалізації в суспільстві. Передусім це стосується виховання усвідомленого ставлення до себе як вільної самостійної особистості та до своїх обов’язків, що визначається зв’язками з іншими людьми, бажання пізнавати людей, робити добрі вчинки.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1284
Appears in Collections:№ 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4271-12744-1-SM.pdf142.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.