Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12972
Title: Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі
Authors: Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна
Keywords: Принцип наступності, заклад дошкільної освіти, початкова школа, дитина дошкільного віку, молодший школяр, підготовка до навчання в школі, шкільна зрілість, готовність до навчання в школі.
Issue Date: 2019
Publisher: ПНУ ім. В. Стефаника
Citation: Марчій-Дмитраш Т. М. Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Науковий журнал: Освітній простір України. – Івано-Франківськ. 2019. Випуск 17. С. 147-153.
Series/Report no.: Випуск 17.;
Abstract: У статті обґрунтовано сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Акцентовано на важливості особистісного розвитку дитини, зосередженості навчально-виховного процесу на потребах її навчання і виховання. Конкретизовано і розмежовано поняття «підготовка до школи», «готовність до школи» та «шкільна зрілість». Визначено, що однією з важливих якостей педагога в контексті реалізації принципу наступності є вміння діагностувати – доброзичливо, цілеспрямовано, вибірково спостерігати за дитиною у різних видах діяльності, використовуючи індивідуальні навчальні, ігрові завдання, в яких будуть проявлятися специфічні риси її особистості (навчальні уміння, мотивація, витривалість, пам’ять, самоорганізація, креативний підхід до вирішення завдань), а також узагальнювати факти, нагромаджувати й аналізувати дитячі роботи упродовж тривалого часу.
Description: Фахове видання
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12972
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Марчій-Дмитраш.docxОсновна стаття30.49 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.