Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/12972
Назва: | Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі |
Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
Ключові слова: | Принцип наступності, заклад дошкільної освіти, початкова школа, дитина дошкільного віку, молодший школяр, підготовка до навчання в школі, шкільна зрілість, готовність до навчання в школі. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ПНУ ім. В. Стефаника |
Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Науковий журнал: Освітній простір України. – Івано-Франківськ. 2019. Випуск 17. С. 147-153. |
Серія/номер: | Випуск 17.; |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сучасний стан реалізації принципу наступності у підготовці дітей до навчання в школі. Акцентовано на важливості особистісного розвитку дитини, зосередженості навчально-виховного процесу на потребах її навчання і виховання. Конкретизовано і розмежовано поняття «підготовка до школи», «готовність до школи» та «шкільна зрілість». Визначено, що однією з важливих якостей педагога в контексті реалізації принципу наступності є вміння діагностувати – доброзичливо, цілеспрямовано, вибірково спостерігати за дитиною у різних видах діяльності, використовуючи індивідуальні навчальні, ігрові завдання, в яких будуть проявлятися специфічні риси її особистості (навчальні уміння, мотивація, витривалість, пам’ять, самоорганізація, креативний підхід до вирішення завдань), а також узагальнювати факти, нагромаджувати й аналізувати дитячі роботи упродовж тривалого часу. |
Опис: | Фахове видання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/12972 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Марчій-Дмитраш.docx | Основна стаття | 30.49 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.