Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопенко, Альона Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-10-24T09:26:20Z-
dc.date.available2022-10-24T09:26:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПрокопенко А. О. Особливості розробки фрейму педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти / А. О. Прокопенко // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 8-14.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.54.1.8-14-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13108-
dc.description.abstractПідґрунтям для розробки фрейму педагогічної концепції за темою наукової розвідки стануть: вихідна емпірична база використання базових і ключових понять досліджуваного феномена; закони, постулати, принципи загальнофілософського значення, загальнонаукові та конкретно наукові методологічні підходи до дослідження; правила логічного висновку – закономірності досліджуваного явища; понятійно-категоріальний апарат дослідження; принципи, на основі яких будується авторська педагогічна концепція едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти тощо.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectедукаціяuk_UA
dc.subjectдіджиталізації освітиuk_UA
dc.subjectфрейм педагогічної концепціїuk_UA
dc.titleОсобливості розробки фрейму педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освітиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the development of the frame of the pedagogical concept of education of future teachers in the context of digitalization of educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 54, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6278-Текст статті-18089-1-10-20221020.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.