Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/13108
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Прокопенко, Альона Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T09:26:20Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24T09:26:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Прокопенко А. О. Особливості розробки фрейму педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти / А. О. Прокопенко // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 8-14. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/obrii.54.1.8-14 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/13108 | - |
dc.description.abstract | Підґрунтям для розробки фрейму педагогічної концепції за темою наукової розвідки стануть: вихідна емпірична база використання базових і ключових понять досліджуваного феномена; закони, постулати, принципи загальнофілософського значення, загальнонаукові та конкретно наукові методологічні підходи до дослідження; правила логічного висновку – закономірності досліджуваного явища; понятійно-категоріальний апарат дослідження; принципи, на основі яких будується авторська педагогічна концепція едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти тощо. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | едукація | uk_UA |
dc.subject | діджиталізації освіти | uk_UA |
dc.subject | фрейм педагогічної концепції | uk_UA |
dc.title | Особливості розробки фрейму педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the development of the frame of the pedagogical concept of education of future teachers in the context of digitalization of education | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Т. 54, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6278-Текст статті-18089-1-10-20221020.pdf | 1.44 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.