Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГраматик, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2022-10-25T09:22:33Z-
dc.date.available2022-10-25T09:22:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГраматик Н. В. Педагогічна сутність поняття «компетентність з біології майбутнього бакалавра природничих наук» / Н. В. Граматик // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 64-69.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.54.1.64-69-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13116-
dc.description.abstractУ статті обумовлено імператив природничої складової наукових знань. Актуалізується проблемне поле підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти, у якому провідна роль належить саме майбутнім бакалаврам природничих наук. Авторами наголошується на посиленні інтеграційних зв’язків у сфері освіти і науки, актуалізації запитів суспільства на фахівця з широким діапазоном практико-орієнтованих знань, необхідним рівнем професійних умінь і навичок, здатністю впроваджувати в освітній простір загальнокультурні цінності. З огляду на це особлива увага приділяється поняттю “компетентність з біології майбутнього вчителя природничих наук” як ключовому фактору забезпечення наукового підходу та реалізації цілісної природничої освітиuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectприродничі наукиuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна сутністьuk_UA
dc.subjectмайбутній бакалаврuk_UA
dc.titleПедагогічна сутність поняття «компетентність з біології майбутнього бакалавра природничих наук»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 54, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6307-Текст статті-18146-1-10-20221021.pdf240.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.