Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13117
Назва: Формування етичних уявлень у дітей дошкільного віку за допомогою казкотерапії
Інші назви: Formation of ethical views in children of preschool age with the help of fairy tale therapy
Автори: Гордій, Ніна Миколаївна
Ключові слова: казкотерапія
казкові ситуації
етичні уявлення
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Гордій Н. М. Формування етичних уявлень у дітей дошкільного віку за допомогою казкотерапії / Н. М. Гордій // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 55-63.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання формування етичних уявлень у дітей дошкільного віку за допомогою казкотерапії. На всіх етапах суспільного розвитку мораль є важливим регулятором людської поведінки, людських взаємин. Ефективність морального виховання залежить від правильної організації діяльності дітей, від умілого поєднання з методами переконання, накопиченням позитивного морального досвіду. З огляду на це актуальним і своєчасним є запровадження в освітній простір закладу дошкільної освіти методу казкотерапії. Автором доведено, що казкотерапія як метод впливу дозволяє взяти з казкової історії її прихований потенціал, а пережиті казкові ситуації допоможуть дошкільникам позбавитися агресії, замкнутості, психологічно й морально підготуватися до реальних життєвих проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13117
Розташовується у зібраннях:Т. 54, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6287-Текст статті-18104-1-10-20221020.pdf251.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.