Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузенко, Олександра Йосифівна-
dc.contributor.authorОлійник, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorПерепелюк, Інна Романівна-
dc.date.accessioned2022-10-26T09:15:07Z-
dc.date.available2022-10-26T09:15:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКузенко О. Й. Упровадження здоров'язбережувальних технологій як чинник ефективного функціонування інклюзивного освітнього простору / О. Й. Кузенко, М. І. Олійник, І. Р. Перепелюк // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 81-84.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/obrii.54.1.81-84-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13119-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості використання здоров'язбережувальних технологій в організації інклюзивного освітнього простору. Акцентується, що з метою збереження, зміцнення і примноження фізичного, психічного, духовного й соціального здоров'я вихованців з особливими освітніми потребами та нормотиповим розвитком необхідно створювати спеціальне освітнє середовище із застосуванням різних видів здоров'язберігальних технологій. Авторами виокремлено такі з них, що застосовуються в інклюзивному освітньому просторі: фізкультурно-оздоровчі (дитячий стретчинг, ритмопластика, різні види гімнастики (пальчикова гімнастика, гімнастика для очей, дихальна гімнастика, гімнастика пробудження), масаж –самомасаж, точковий масаж, СуДжок терапія, система "Хатха-йога", оздоровчий хортинг, "Са-Фі-Дансе", фітболгімнастика та ін.; лікувальнопрофілактичні (загартування, аромотерапія, фітотерапія, вітамінотерапія тощо); технології забезпечення оптимального психічного і соціального здоров'я дошкільників (кольоротерапія, казкотерапія, сміхотерапія, музична терапія, арт-терапія, піскова терапія, ігрова терапія, релаксація, аутогенне тренування, психогімнастика тощо)uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectздоров'яuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectздоров' язберігальні технологіїuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.titleУпровадження здоров'язбережувальних технологій як чинник ефективного функціонування інклюзивного освітнього просторуuk_UA
dc.title.alternativeIntroduction of health preserving technologies as a factor of effective functioning of inclusive educational spaceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 54, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6290-Текст статті-18112-1-10-20221020.pdf400.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.