Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13123
Назва: Деякі аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтерактивної візуалізації знань
Інші назви: Some aspects of the problem of professional training of future teachers in the conditions of interactive visualization of knowledge
Автори: Кічук, Надія Василівна
Ключові слова: м’які навички
соціальна комунікація
інноваційна компетентність
європейський простір освіти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Кічук Н. В. Деякі аспекти проблеми професійної підготовки майбутніх учителів в умовах інтерактивної візуалізації знань / Н. В. Кічук // Освітні обрії. - 2022. - Т. 54. - № 1. - С. 96-101.
Короткий огляд (реферат): У результаті проведеного педагогічного дискурсу представлено спробу у згорнутому вигляді окреслити деякі параметри бачення актуальних аспектів удосконалення фахової підготовки вчителя сучасної початкової школи. Ураховуючи сучасні тенденції (глобалізація, євроінтеграція, цифровізація), констатовано, що, попри безсумність переваг особистісно орієнтовного підходу в освіті, особистісно професійний вплив педагога на становлення особистості здобувача освіти суттєво знижений через домінування дистанційних форм надання освітніх послуг. Це відчутно, виходячи з неперевершеного значення особистості педагога в динаміці позитивної соціалізації саме дитини як школяра. За сучасних реалій воєнного стану в країні, що значно активізує духовну сутність вітчизняної освіти, а також підвищує вплив на збагачення її потужності у пропедевтиці травмуючих факторів психоемоційного, психічного, морального здоров'я дитячо-юнацької спільноти, важко переоцінити значення саме суб’єкт-суб’єктної та безпосередньої взаємодії учасників освітнього процесу. Акцентовано на важливості системної підготовки майбутнього педагога до компетентного запровадження недискримінаційного підходу у процесі здійснення особистісно професійних функцій, адже зазначений аспект набув й експериментального підтвердження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13123
Розташовується у зібраннях:Т. 54, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6295-Текст статті-18120-1-10-20221021.pdf276.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.