Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯланська, Світлана Павлівна-
dc.date.accessioned2020-03-05T13:20:07Z-
dc.date.available2020-03-05T13:20:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЯланська С. П. Психологічні аспекти розвитку толерантності особистості в освітньому середовищі / С. П. Яланська // Психологія особистості. - 2016. - Т. 7. - № 1. - С. 100-109.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.7.1.100-108-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1314-
dc.description.abstractУ статті відмічено, що консолідація суспільства на суспільно-політичному, економічному і культурно-освітньому рівнях можлива на засадах толерантності, що базується на принципах миру, милосердя, взаєморозуміння та взаємодопомоги. Розкрито зміст, структуру, психологічні, організаційно-методичні умови, психолого-педагогічні та тренінгові засоби розвитку толерантності особистості у вищих та загальноосвітніх навчальних закладах. Представлено програму розвитку толерантності студентської, учнівської молоді розробленої в рамках Міжнародного наукового проекту за підтримки організації «Корпус Миру США в Україні» на тему: «Лідерство. Толерантність. Волонтерство». Програма забезпечує створення середовища, що сприяє розвитку особистісної відповідальності, емпатії, конструктивної взаємодії з оточуючими і природним середовищем.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectвзаєморозумінняuk_UA
dc.subjectособистісна відповідальністьuk_UA
dc.subjectдоброзичливістьuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleПсихологічні аспекти розвитку толерантності особистості в освітньому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 7, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2038-5614-1-SM.pdf731.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.