Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13263
Title: Застосування моделі оцінки потенціалу регіонального ринку товарів споживчого попиту в маркетинговому аудиті
Authors: Пілько, Андрій Дмитрович
Keywords: модель, потенціал, регіональний ринок, маркетинговий аудит
Issue Date: 2021
Publisher: ПП «Астрая»
Citation: Пілько А.Д. Застосування моделі оцінки потенціалу регіонального ринку товарів споживчого попиту в маркетинговому аудиті. Економіка та управління підприємствами: теорія, практика, перспективи розвитку: колективна монографія / Кол. авторів. Полтава: ПП «Астрая», 2021. 188 с., с. 108-112.
Abstract: В умовах, коли традиційні засоби та методи контролю засвідчили свою неспроможність в задоволенні потреб менеджменту підприємства та його власників, вирішальну роль в плануванні і практичній реалізації маркетингового підходу до управління провідні світові компанії відводять аналітичній функції, в рамках якої задачі аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища компанії є пріоритетними. Далеко не останню роль відіграють задачі аналізу ефективності використання конкурентних переваг компанії, і наявних в ній ресурсів. З врахуванням цього, виникла об’єктивна потреба в запровадженні якісно нової форми контролю ефективності процесів розробки і практичної реалізації стратегії маркетингу. Подальше удосконалення та практичне використання розробленого підходу до формування комплексу економіко-математичних моделей маркетингового аудиту дозволить розробляти рекомендації стосовно доцільності інвестування в виробничу та інфраструктурну складові аналізованих регіональних ринків з урахуванням тенденцій та характеру процесів, котрі відбуваються на відповідних регіональних ринках, а також на національному та світовому ринках.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/13263
ISBN: 978-617-7915-17-0
Appears in Collections:Статті та тези (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОНОГРАФІЯ_НА САЙТ_2021-109-113.pdfстаття348.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.