Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПілько, Андрій Дмитрович-
dc.date.accessioned2022-11-08T13:27:27Z-
dc.date.available2022-11-08T13:27:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПілько А.Д. Застосування моделі оцінки потенціалу регіонального ринку товарів споживчого попиту в маркетинговому аудиті. Економіка та управління підприємствами: теорія, практика, перспективи розвитку: колективна монографія / Кол. авторів. Полтава: ПП «Астрая», 2021. 188 с., с. 108-112.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-17-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13263-
dc.description.abstractВ умовах, коли традиційні засоби та методи контролю засвідчили свою неспроможність в задоволенні потреб менеджменту підприємства та його власників, вирішальну роль в плануванні і практичній реалізації маркетингового підходу до управління провідні світові компанії відводять аналітичній функції, в рамках якої задачі аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища компанії є пріоритетними. Далеко не останню роль відіграють задачі аналізу ефективності використання конкурентних переваг компанії, і наявних в ній ресурсів. З врахуванням цього, виникла об’єктивна потреба в запровадженні якісно нової форми контролю ефективності процесів розробки і практичної реалізації стратегії маркетингу. Подальше удосконалення та практичне використання розробленого підходу до формування комплексу економіко-математичних моделей маркетингового аудиту дозволить розробляти рекомендації стосовно доцільності інвестування в виробничу та інфраструктурну складові аналізованих регіональних ринків з урахуванням тенденцій та характеру процесів, котрі відбуваються на відповідних регіональних ринках, а також на національному та світовому ринках.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПП «Астрая»uk_UA
dc.subjectмодель, потенціал, регіональний ринок, маркетинговий аудитuk_UA
dc.titleЗастосування моделі оцінки потенціалу регіонального ринку товарів споживчого попиту в маркетинговому аудитіuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ЕФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОНОГРАФІЯ_НА САЙТ_2021-109-113.pdfстаття348.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.