Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1328
Title: Творча компетентність молодого вчителя як фактор професійного становлення
Authors: Пільгук, Тетяна
Keywords: творча компетентність
психологічні умови
молодий учитель
професіоналізм
Issue Date: 2016
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Citation: Пільгук Т. Творча компетентність молодого вчителя як фактор професійного становлення / Т. Пільгук // Психологія особистості. - 2016. - Т. 7. - № 1. - С. 215-223.
Abstract: У статті розкрито психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності молодого вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителя-початківця. Під творчою компетентністю розуміється найвищий рівень розвитку професійної компетентності, коли особистість здійснює професійну діяльність на творчій основі стабільно і безперервно. Розглянуто напрацювання вчених в галузі дослідження психологічних механізмів творчості, проблем професійного становлення, майстерності та професіоналізму. Визначено провідне дослідження науковців, які працюють над проблемами розвитку творчості особистості в освітньому середовищі. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. На основі узагальнень ідей про розвиток творчої особистості було розроблено авторську концепцію розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення. Визначено, що структура розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення базується на основних структурних компонентах професійної компетентності: мотиваційному, змістовному, прогностично-рефлексивному.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1328
Appears in Collections:Т. 7, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3692-10610-1-SM.pdf454.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.