Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисак, Ксенія Миколаївна-
dc.contributor.authorМатіяш-Гнедюк, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-17T12:20:30Z-
dc.date.available2022-11-17T12:20:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛисак К. М., Матіяш-Гнедюк І. М. Особливості функціонування імперативу обіцянки та спонукання в сучасній англомовній рекламі / К. М. Лисак, І. М. Матіяш-Гнедюк // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2022. - Вип 55, том 2. - С. 117-122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13499-
dc.description.abstractї культури. Реклама настільки розповсюджена, що окремі психолінгвісти говорять про так звану «рекламну реальність» і її вплив на свідомість людини. Сучасна реклама пропонує вирішення будь-яких питань і проблем із здоров’ям, фінансами, успішністю, стосунками тощо. Реклама є засобом впливу на вибір людини, її дії та поведінку. Реклама створює особливий тип відносин між компанією та потенційним покупцем, які спонукають до придбання рекламованого товару. Науковці розгляда- ють рекламний текст як одним із видів засобів масового впливу, який спрямований на досягнення комунікативнопрагматичної та експресивно- сугестивної мети. Ці тексти масового впливу характеризуються використанням виражальних можливостей засобів мови всіх рівнів. Аналіз текстів звертається також і до екстралінгвальних факторів, особливо невербальних елементів реклами у поєднанні із комунікативними стратегіями і тактиками їх реалізацій. Мова в рекламі слугує інструментом впливу на реципієнта. Матеріалом дослідження слугують тексти рекламних слоганів, які втілюються у імперативних конструкціях у формі наказового способу дієслова. У статті розглядаються імперативи обіцянки і спонукання. Мова імперативів координує спільну діяльність людей, впливає на вибір людей, спонукає їх до виконання заклику, вираженого імперативом. Специфічність імпе- ративу проявляється у тому, що він спонукає (когось) до діяльності з боку самого мовця. У більшості випад- ків імперативні конструкції вживаються без особових займенників, тому функція передачі ставлення мовця до адресата справджується закінченням дієслова, вжитого у формі наказового способу. Мета дослідження – з'ясувати основні закономірності функціонування імперативу в сучасній анломовній рекламі та визначити особливості вживання форм імперативу у рекламих текстах. У ході дослідження виявлено, що імпе- ратив у рекламному дискурсі набуває найрізноманітніших форм. Рекламний слоган може вміщати в собі як імплі- цитний, так і експліцитний імператив. За допомогою правильно обраних іменників, прикметників та прислівників розробники реклами вказують реципієнту потрібну для них послідовність дій, та доносять суть повідомлення.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectімперативuk_UA
dc.subjectобіцянкаuk_UA
dc.subjectспонуканняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний дискурсuk_UA
dc.subjectімпліцитністьuk_UA
dc.subjectекспліцитністьuk_UA
dc.titleОсобливості функціонування імперативу обіцянки та спонукання в сучасній англомовній рекламіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лисак К.М..pdf324.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.