Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13548
Title: МЕТОДИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ З УРАХУВАННЯМ МІЖМОВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ
Authors: Маруневич, Божена Михайлівна
Keywords: міжмовна інтерференція
штучний білінгвізм
психолінгвістичний підхід
діяльність білінгва
Issue Date: 2018
Publisher: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі врахування інтерференції рідної мови у процесі формування іншомовної лінгвістичної компетентності у студентів-філологів, які вивчають німецьку мову як спеціальність. Вказується, що процес оволодіння німецькою мовою відбувається в умовах штучного субординативного білінгвізму, тобто в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. Детально проаналізовано інтерференцію у структурі психолінгвістичної діяльності білінгва на основі гіпотетичних моделей породження висловлювання, представлених у наукові літературі. Визначено методичну цінність теорії двомовності та вказується на необхідність врахування та використання у навчанні як об’єктивних, так і суб’єктивних закономірностей засвоєння іноземної мови (німецької) на основі рідної мови (української) та її зіставлення з іноземною.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/13548
Appears in Collections:Статті та тези (ФІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 2018 ДРОГОБИЧ.docx37.46 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.