Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/13548
Title: | МЕТОДИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ З УРАХУВАННЯМ МІЖМОВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ |
Authors: | Маруневич, Божена Михайлівна |
Keywords: | міжмовна інтерференція штучний білінгвізм психолінгвістичний підхід діяльність білінгва |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Abstract: | Стаття присвячена актуальній проблемі врахування інтерференції рідної мови у процесі формування іншомовної лінгвістичної компетентності у студентів-філологів, які вивчають німецьку мову як спеціальність. Вказується, що процес оволодіння німецькою мовою відбувається в умовах штучного субординативного білінгвізму, тобто в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. Детально проаналізовано інтерференцію у структурі психолінгвістичної діяльності білінгва на основі гіпотетичних моделей породження висловлювання, представлених у наукові літературі. Визначено методичну цінність теорії двомовності та вказується на необхідність врахування та використання у навчанні як об’єктивних, так і суб’єктивних закономірностей засвоєння іноземної мови (німецької) на основі рідної мови (української) та її зіставлення з іноземною. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/13548 |
Appears in Collections: | Статті та тези (ФІМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття 2018 ДРОГОБИЧ.docx | 37.46 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.