Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/13548
Назва: | МЕТОДИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ З УРАХУВАННЯМ МІЖМОВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇ |
Автори: | Маруневич, Божена Михайлівна |
Ключові слова: | міжмовна інтерференція штучний білінгвізм психолінгвістичний підхід діяльність білінгва |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі врахування інтерференції рідної мови у процесі формування іншомовної лінгвістичної компетентності у студентів-філологів, які вивчають німецьку мову як спеціальність. Вказується, що процес оволодіння німецькою мовою відбувається в умовах штучного субординативного білінгвізму, тобто в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. Детально проаналізовано інтерференцію у структурі психолінгвістичної діяльності білінгва на основі гіпотетичних моделей породження висловлювання, представлених у наукові літературі. Визначено методичну цінність теорії двомовності та вказується на необхідність врахування та використання у навчанні як об’єктивних, так і суб’єктивних закономірностей засвоєння іноземної мови (німецької) на основі рідної мови (української) та її зіставлення з іноземною. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/13548 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 2018 ДРОГОБИЧ.docx | 37.46 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.