Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаруневич, Божена Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-11-18T12:41:21Z-
dc.date.available2022-11-18T12:41:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13548-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі врахування інтерференції рідної мови у процесі формування іншомовної лінгвістичної компетентності у студентів-філологів, які вивчають німецьку мову як спеціальність. Вказується, що процес оволодіння німецькою мовою відбувається в умовах штучного субординативного білінгвізму, тобто в умовах міжмовної взаємодії рідної та іноземної мов. Детально проаналізовано інтерференцію у структурі психолінгвістичної діяльності білінгва на основі гіпотетичних моделей породження висловлювання, представлених у наукові літературі. Визначено методичну цінність теорії двомовності та вказується на необхідність врахування та використання у навчанні як об’єктивних, так і суб’єктивних закономірностей засвоєння іноземної мови (німецької) на основі рідної мови (української) та її зіставлення з іноземною.uk_UA
dc.language.isodeuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectміжмовна інтерференціяuk_UA
dc.subjectштучний білінгвізмuk_UA
dc.subjectпсихолінгвістичний підхідuk_UA
dc.subjectдіяльність білінгваuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ З УРАХУВАННЯМ МІЖМОВНОЇ ІНТЕРФЕРЕНЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ФІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 2018 ДРОГОБИЧ.docx37.46 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.