Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадчук, Галина Кіндратівна-
dc.date.accessioned2020-03-17T08:56:20Z-
dc.date.available2020-03-17T08:56:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРадчук Г. К. Аксіопсихологічні засади розвитку сучасної вищої освіти / Г. К. Радчук // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 84-89.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.6.1.81-89-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1355-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі теоретичного осмислення аксіологічних аспектів розвитку сучасної вищої освіти. Проаналізовано чотири основні парадигми сучасної вищої освіти: когнітивну, компетентнісну, особистісно зорієнтовану і культурологічну. Показано, що на теоретичному рівні відбулося різке звуження смислового поля науково-педагогічної рефлексії: увага звертається на виробництво суми знань, заданої соціальної поведінки, технологій діяльності майбутнього фахівця. Обґрунтовано, що нерозробленість філософсько-методологічних засад сучасної вищої освіти призводить до орієнтації на формальні, технологічні аспекти освітнього процесу. Відтак, у першу чергу страждає освіта в її гуманітарному розумінні. Показано, що когнітивно-компетентнісний компонент освіти має інструментальний характер стосовно основної цінності – культурного, особистісно-смислового розвитку людини, а вирішення проблеми ціннісних орієнтирів розвитку сучасної вищої освіти пов’язане з необхідністю реалізації ціннісно-смислового підходу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectаксіопсихологіяuk_UA
dc.subjectкогнітивна парадигма освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісна парадигмаuk_UA
dc.subjectціннісно-смисловий підхідuk_UA
dc.titleАксіопсихологічні засади розвитку сучасної вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 6, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2060-5657-1-SM.pdf200.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.