Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1367
Назва: Оцінно-мотиваційний компонент рефлексивної компетентності особистості
Автори: Савченко, Олена
Ключові слова: рефлексивний досвід
рефлексивна компетентність
когнітивна складність
прогностична здібність
життєве завдання
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Савченко О. Оцінно-мотиваційний компонент рефлексивної компетентності особистості / О. Савченко // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - №. 1. - С. 202-214.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається рефлексивна компетентність як інтегративне особистісне утворення, що формується в ході набуття суб’єктом рефлексивного досвіду при застосуванні різних форм рефлексивної активності, спрямованих на розв’язання визначених рефлексивних задач. У структурі рефлексивної компетентності оцінно-мотиваційний компонент виконує наступні функції: оцінку форм рефлексивної активності та її результатів, прогнозування можливих змін у процесі розв’язування проблемно-конфліктних ситуацій, визначення пріоритетних завдань подальшого розвитку себе як суб’єкта рефлексивної активності. На когнітивному рівні функціонує система критеріїв оцінювання власних форм рефлексивної активності, яка характеризується ступенем когнітивної складності, що відображає рівень диференціації та інтеграції системи. Функціонування оцінно-мотиваційного компонента на метакогнітивному рівні забезпечує система здібностей до прогнозування власної активності. Особистісний рівень представлений системою життєвих задач на саморозвиток, які стимулюють суб’єкта докладати зусилля щодо розвитку в себе певних якостей, формування певних вмінь та знань. Розрізненість елементів компонента є індикатором незавершеності процесу формування його внутрішньої структури, низький рівень інтеграції окремих складових не дозволяє системі ефективно компенсувати недорозвинені елементи. Найбільшу вагу у внутрішній структурі оцінно-мотиваційного компонента має показник сформованості системи здібностей до прогнозування власної активності, що підтверджує системотвірну функцію структур метакогнітивного рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1367
Розташовується у зібраннях:Т. 6, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2072-5681-1-SM.pdf231.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.