Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-17T11:28:31Z-
dc.date.available2020-03-17T11:28:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Теоретико-методологічні основи дослідження розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин / Т. М. Яблонська // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 250-260.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.6.1.250-260-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1372-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретико-методологічні засади дослідження розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин. Основним методологічним принципом дослідження розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин виступив принцип системності, який передбачає розгляд процесу особистісного становлення у його цілісності, в єдності та взаємозв’язку різних складників. Також обґрунтовано положення про особистість як активного суб’єкта життєдіяльності та самотворення, принципи детермінації та суб’єктної активності; положення експериментально-генетичного методу та синергетичного підходу. Згідно з обґрунтованими принципами ідентичність особистості необхідно розглядати як багаторівневу, ієрархічно організовану систему взаємопов’язаних елементів, що зумовлюється складною детермінацією особистісного розвитку; а становлення і розвиток ідентичності дитини в системі сімейних взаємин – як багатоплановий, багаторівневий і багатовимірний динамічний процес, що детермінується, з одного боку, сімейними впливами, а з іншого боку – самодетермінується завдяки самосвідомості, суб’єктності дитини, що розширюється і набуває провідного значення з її віком. Розвиток систем "ідентичність", "особистість дитини", "сімейні взаємини", які виступають складними системами, що самоорганізуються, відбувається шляхом наростаючої складності та впорядкованості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectідентичністьuk_UA
dc.subjectрозвиток ідентичностіuk_UA
dc.subjectсімейні взаєминиuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи дослідження розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаєминuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 6, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2077-5691-1-SM.pdf228.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.