Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/1374
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заміщак, Марія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-17T12:07:07Z | - |
dc.date.available | 2020-03-17T12:07:07Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Заміщак М. І. Психологічні чинники професіоналізації майбутнього педагога / М. І. Заміщак // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 269-276. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/ps.6.1.269-276 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1374 | - |
dc.description.abstract | Аналізуються психологічні чинники особистісної професіоналізації майбутнього педагога. Розглянуто особистісне становлення у взаємозв’язку із самовизначенням особистості під час професійного навчання. Виділено, що професіоналізація у вищому навчальному закладі є процесом самоактуалізації особистості в умовах навчально-професійної діяльності та спілкування, що спрямований на максимальну реалізацію власних можливостей та професійно-особистісних особливостей. Визначено значущість психологічної, соціальної, моральної та духовної ситуації вищого навчального закладу, який впливає на самовизначення майбутнього педагога, формування його світоглядних орієнтацій, здатностей, професійних компетентностей, прийняття та засвоєння ним цінностей, прогнозування життєвих цілей. Обгрунтовано суть професіоналізації в студентів – майбутніх педагогів як цілісного психолого-педагогічного процесу, її впливу на самовизначення та самореалізацію, розвиток готовності до рішення професійних завдань та самовиховання особистісних здатностей, значущих для набуття професіоналізму майбутніми педагогами. Показано, що уже з першого курсу при вивченні предмету загальної психології структура психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога має включати: уявлення про професію, знання про вимоги професії до особистості, про особистість як соціальний, психологічний, моральний та духовний феномен. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" | uk_UA |
dc.subject | особистісна професіоналізація | uk_UA |
dc.subject | самовизначення | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
dc.title | Психологічні чинники професіоналізації майбутнього педагога | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 6, № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2079-5695-1-SM.pdf | 207.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.