Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1374
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаміщак, Марія Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-03-17T12:07:07Z-
dc.date.available2020-03-17T12:07:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаміщак М. І. Психологічні чинники професіоналізації майбутнього педагога / М. І. Заміщак // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 269-276.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/ps.6.1.269-276-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1374-
dc.description.abstractАналізуються психологічні чинники особистісної професіоналізації майбутнього педагога. Розглянуто особистісне становлення у взаємозв’язку із самовизначенням особистості під час професійного навчання. Виділено, що професіоналізація у вищому навчальному закладі є процесом самоактуалізації особистості в умовах навчально-професійної діяльності та спілкування, що спрямований на максимальну реалізацію власних можливостей та професійно-особистісних особливостей. Визначено значущість психологічної, соціальної, моральної та духовної ситуації вищого навчального закладу, який впливає на самовизначення майбутнього педагога, формування його світоглядних орієнтацій, здатностей, професійних компетентностей, прийняття та засвоєння ним цінностей, прогнозування життєвих цілей. Обгрунтовано суть професіоналізації в студентів – майбутніх педагогів як цілісного психолого-педагогічного процесу, її впливу на самовизначення та самореалізацію, розвиток готовності до рішення професійних завдань та самовиховання особистісних здатностей, значущих для набуття професіоналізму майбутніми педагогами. Показано, що уже з першого курсу при вивченні предмету загальної психології структура психолого-педагогічного супроводу особистісного розвитку майбутнього педагога має включати: уявлення про професію, знання про вимоги професії до особистості, про особистість як соціальний, психологічний, моральний та духовний феномен.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"uk_UA
dc.subjectособистісна професіоналізаціяuk_UA
dc.subjectсамовизначенняuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.titleПсихологічні чинники професіоналізації майбутнього педагогаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 6, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2079-5695-1-SM.pdf207.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.