Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/1375
Title: | Особливості становлення духовності у навчально-виховному процесі |
Authors: | Заболоцька, Світлана Ігорівна |
Keywords: | духовність ідентифікація духовний розвиток духовна культура психолого-педагогічний супровід соціалізація |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" |
Citation: | Заболоцька С. І. Особливості становлення духовності у навчально-виховному процесі / С. І. Заболоцька // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 277-285. |
Abstract: | Аналізується вплив дорослого на розвиток духовності учнів в навчально-виховному процесі. Охарактеризовано розвиток духовності учнів та різні різні її прояви. Акцентовано увагу на духовній позиції самих вихователів та визначеність їхніх ідеалів, розвиток духовних цінностей, релігійної свідомості та самосвідомості особистості. У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз дослідження проблеми особливостей духовного розвитку особистості у сучасній психолого-педагогічній науці. Автором проаналізовано основні аспекти поняття духовності, розглянута його структура та види. Наводиться перелік особистісних характеристик рис людини, які засвідчують міру наявності у неї духовності. Зазначається, що становлення духовності нерозривно пов’язане з саморозвитком, а одиницею аналізу духовності є ціннісні орієнтації особистості. Обґрунтовано значення цієї тематики (проблематики) для духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності особистості майбутніх педагогів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1375 |
Appears in Collections: | Т. 6, № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2080-5697-1-SM.pdf | 199.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.