Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13755
Назва: Аналіз педагогічної підтримки обдарованих дітей у США
Автори: Мельник (Бабенко), Інеса
Ключові слова: етапи становлення
обдарованість
система освіти
педагогічна підтримка
стратегії навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті подається аналіз педагогічної підтримки, її мети та форми. Автором наведені етапи становлення та розвитку системі навчання обдарованих дітей у США, проаналізовано державні документи та офіційні дані.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13755
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У США.pdf281.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.