Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/1375
Назва: Особливості становлення духовності у навчально-виховному процесі
Автори: Заболоцька, Світлана Ігорівна
Ключові слова: духовність
ідентифікація
духовний розвиток
духовна культура
психолого-педагогічний супровід
соціалізація
Дата публікації: 2015
Видавництво: ДНВЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"
Бібліографічний опис: Заболоцька С. І. Особливості становлення духовності у навчально-виховному процесі / С. І. Заболоцька // Психологія особистості. - 2015. - Т. 6. - № 1. - С. 277-285.
Короткий огляд (реферат): Аналізується вплив дорослого на розвиток духовності учнів в навчально-виховному процесі. Охарактеризовано розвиток духовності учнів та різні різні її прояви. Акцентовано увагу на духовній позиції самих вихователів та визначеність їхніх ідеалів, розвиток духовних цінностей, релігійної свідомості та самосвідомості особистості. У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз дослідження проблеми особливостей духовного розвитку особистості у сучасній психолого-педагогічній науці. Автором проаналізовано основні аспекти поняття духовності, розглянута його структура та види. Наводиться перелік особистісних характеристик рис людини, які засвідчують міру наявності у неї духовності. Зазначається, що становлення духовності нерозривно пов’язане з саморозвитком, а одиницею аналізу духовності є ціннісні орієнтації особистості. Обґрунтовано значення цієї тематики (проблематики) для духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності особистості майбутніх педагогів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1375
Розташовується у зібраннях:Т. 6, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2080-5697-1-SM.pdf199.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.