Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/13786
Назва: | Оновлення змісту літературної освіти школярів: теоретичний і практичний аспекти |
Автори: | Качак, Тетяна Богданівна |
Ключові слова: | літературна освіта НУШ шкільний літературний канон літературна компетентність |
Дата публікації: | гру-2021 |
Бібліографічний опис: | Качак Тетяна. Оновлення змісту літературної освіти школярів: теоретичний і практичний аспекти. Стратегії курсу української літератури в загальноосвітній школі: навчально-методичний посібник / Т. Качак та ін.; за ред. О. Яблонської. Луцьк: Надстир’я, 2021. С. 4-30. |
Короткий огляд (реферат): | У розділі розглянуто питання актуальності літературної освіти, читацької компетентності школярів. Охарактеризовано представлення літературної складової в Державному стандарті базової середньої освіти та модельних навчальних програмах НУШ. Проаналізовано зміст сучасної літературної освіти учнів у контексті шкільного літературного канону; окреслено основні критерії відбору творів для вивчення і читання. Проведено загальний огляд нових творів, запропонованих у модельних програмах з літератури, затверджених МОН України для впровадження у закладах середньої освіти з 2022 року. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/13786 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Качак Тетяна. Літературна освіта у середній школі _оновлення змісту.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.