Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/13933
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Матішак, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-01T15:48:05Z | - |
dc.date.available | 2022-12-01T15:48:05Z | - |
dc.date.issued | 2022-09-02 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/13933 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості формування медіакультури майбутніх педагогів в процесі їх професійної підготовки. Визначено сутність ключових категорій проблеми «медіаосвіта», «медіакультура» та виявлено їх зміст в нормативно-правових документах та науковій літературі. Медіаосвіту охарактеризовано як частину освітнього процесу, спрямовану на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні, так і новітні медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Зміст поняття «медіакультура» розглянуто в двох вимірах: суспільному й особистісному. Встановлено, що педагог повинен мати високий рівень медіакультури і володіти здатністю ефективно взаємодіяти з сучасними медіа, а також формувати відповідні компетенції в здобувачів освіти, їхніх батьків та інших учасників освітнього процесу. Обґрунтовано мету, завдання і зміст вибіркового освітнього компонента «Основи медіакультури» у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Виокремлено організаційно-педагогічні умови формування медіакультури майбутніх вихователів: впровадження освітніх компонентів для підвищення рівня медіакультури майбутніх педагогів; урахування результатів неформальної/інформальної освіти у контексті медіаосвіти; інтегрування елементів медіаосвіти у зміст освітніх компонентів, фахових дисциплін; стимулювання самоосвіти і саморозвитку упродовж життя. Доведено, що перелічені умови забезпечують цілісність і системність процесу формування медіакультури майбутніх педагогів, сприяють інтеграції медіаосвітнього компонента в процес їх професійної підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | КВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти" | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіакультура | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | професійна педагогічна підготовка | uk_UA |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МЕДІАКУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
358-Текст статті-447-1-10-20221030.pdf | 622.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.