Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатішак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2022-12-01T15:48:05Z-
dc.date.available2022-12-01T15:48:05Z-
dc.date.issued2022-09-02-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/13933-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості формування медіакультури майбутніх педагогів в процесі їх професійної підготовки. Визначено сутність ключових категорій проблеми «медіаосвіта», «медіакультура» та виявлено їх зміст в нормативно-правових документах та науковій літературі. Медіаосвіту охарактеризовано як частину освітнього процесу, спрямовану на формування в суспільстві медіакультури, підготовку особистості до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні, так і новітні медіа з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Зміст поняття «медіакультура» розглянуто в двох вимірах: суспільному й особистісному. Встановлено, що педагог повинен мати високий рівень медіакультури і володіти здатністю ефективно взаємодіяти з сучасними медіа, а також формувати відповідні компетенції в здобувачів освіти, їхніх батьків та інших учасників освітнього процесу. Обґрунтовано мету, завдання і зміст вибіркового освітнього компонента «Основи медіакультури» у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. Виокремлено організаційно-педагогічні умови формування медіакультури майбутніх вихователів: впровадження освітніх компонентів для підвищення рівня медіакультури майбутніх педагогів; урахування результатів неформальної/інформальної освіти у контексті медіаосвіти; інтегрування елементів медіаосвіти у зміст освітніх компонентів, фахових дисциплін; стимулювання самоосвіти і саморозвитку упродовж життя. Доведено, що перелічені умови забезпечують цілісність і системність процесу формування медіакультури майбутніх педагогів, сприяють інтеграції медіаосвітнього компонента в процес їх професійної підготовки.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКВНЗ "Херсонська академія неперервної освіти"uk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна педагогічна підготовкаuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ МЕДІАКУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
358-Текст статті-447-1-10-20221030.pdf622.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.