Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/13937
Title: ВИКОРИСТАННЯ РУХЛИВИХ ІГОР У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Other Titles: немає
Authors: Матвеєва, Наталія Олексіївна
Keywords: рухлива гра, показники, освіта, навчання, виховання, корекція, соціалізація, рухова активність, мислення, навчальна діяльність
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Вид-во Дрогобицького ПУ
Citation: Молодь і ринок. 2022. Вип. 7 (205). С. 122-127
Abstract: У статті розкрито особливості розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами; проаналізовано психолого-педагогічну літературу з означеної проблеми; акцентовано на потребі використання у освітній практиці різних форм, прийомів та методів роботи з дітьми даної категорії. Наголошено на значенні рухливих ігор у фізичному, розумовому, загальному культурному розвитку особистості; виокремлено основні напрямки впливу залучення дітей з особливими освітніми потребами до рухливих ігор. Встановлено основні функції рухливих ігор, особливості та вимоги проведення з дітьми різних нозологій. Звернено увагу на виховному та корекційному впливі участі дітей в рухливих іграх; створенні можливостей досягнення позитивних результатів навчання, виховання та розвитку особистості. Проаналізовано значення рухливих ігор дітей з порушеннями розвитку у полегшенні процесу адаптації до нових умов, соціалізації в освітньому середовищі, формуванні рухових, соціальних, комунікативних, навчальних та інших навичок, що є основними у подальшому самостійному житті.
Description: немає
URI: http://hdl.handle.net/123456789/13937
Appears in Collections:Навчальні матеріали (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матввеєва_Матішак.docx47.67 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.