Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/13942
Назва: ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Інші назви: TO THE PROBLEM OF FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE OF THE MODERN TEACHER
Автори: Матвеєва, Наталія Олексіївна
Ключові слова: компетентність, знання, досвід, інклюзивна освіта
Дата публікації: 2022
Видавництво: University of Tehnology. Katowice
Бібліографічний опис: University of Tehnology. Katowice. 2022. С. 160-170
Короткий огляд (реферат): Акцентовано увагу на основних цінностях професійної діяльності сучасного учителя в умовах інклюзивного навчання. Розкрито компоненти професійної компетентності учителя. Визначено основні напрями досліджень науковців у галузі інклюзії. Розкрито зміст, структуру та чинники впливу на формування інклюзивної компетентності педагога. Встановлено стрижневі риси та якості учителя, уміння та навички, на яких ґрунтується інклюзивна компетентність Продемонстровано значення професійного спрямування, мотивів та інклюзивної активності у формуванні інклюзивної компетентності фахівця. Визначено критерії та показники інклюзивної компетентності. Розкрито подальші перспективи наукових досліджень у даному напрямку.
Опис: немає
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/13942
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвеєва__до монографії.docx34.97 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.